Впроваджуємо ідеї В.О.Сухомлинського



      Педагогічний колектив Скалівського НВК  впроваджує ідей В.О.Сухомлинського, які будується на таких принципах:
      1. Найвищою цінністю, що визначає все значення і спрямованість виховання, багатогранність виховного впливу педагога і зв’язок цього впливу із самовихованням, є  людина.
     2. Вплив особистості вихователя на колектив і особистість вихованця залежить головним чином від гармонійної єдності моральної культури, духовного багатства, багатогранності інтересів вихователя.
     3. Виховний вплив особистості вихователя не є чимось спеціально створеним, організованим для того, щоб виховувати. Вихователь впливає на вихованця остільки, оскільки їх об’єднує спільність духовних інтересів, спільність багатогранної діяльності.
     4. Ефективність впливу особистості вихователя залежить  від того, наскільки глибоко він розуміє дитинство як особливий період розвитку людської особистості з притаманними тільки дитинству особливостями мислення, емоційного життя, світосприймання, взаємовідносинами в колективі.
     5. Вихованець є найближчим помічником педагога у здійсненні складного багатогранного процесу виховання. Внутрішні духовні сили вихованця - його бажання, прагнення, ідеали - це нічим не замінне могутнє джерело виховання. Наймудрішим є той вихователь, якому довелося досягти того, що його вихованець сам виховує себе.
     6. Сутність гармонійного виховання у нерозривному зв'язку трудового виховання з іншими сторонами виховання – естетичного, інтелектуального, фізичного, морального.

«Школа стає справжнім осередком культури лише тоді, коли в ній панують 4 культи:
  •   культ  Батьківщини,
  •   культ  Людини,
  • культ  Матері,
  • культ  Слова».
                                                                                                                          В.О.Сухомлинський

      Саме тому педагоги НВК  постійно спілкуються з творами В.О.Сухомлинського, відкриваючи для себе нові шляхи розумового виховання учнів, гуманного підходу до навчання. В ході пошуку оптимальних варіантів розв’язання педагогічних завдань кожен педагог виявляє власне ставлення до ідей видатного вчителя і їх впровадження у свою роботу. Творче осмислення спадщини видатного українського педагога й методиста збагачує досвід роботи творчо працюючого вчителя.
    



        


Немає коментарів:

Дописати коментар